Wednesday, June 16, 2010

NoMbOr 4 ( EmPaT )




Bila aku rasa terfikir dan ingin menilis, aku terus tulis. Walaupun kadang2 rasa tak perlu pun tak pe. Macam kali ini. Rasa hendak menulis tentang kisah aku dan 4. Layan je........


4 tahun aku belajar kat upsi

anak ke 4

tak dapat 4.00

pernah tinggal aras 4

tengok piala dunia 4 tahun sekali

duduk rumah sewa seramai 4 org masa pratikum

pratikum selama 4 bulan

exam tak pernah dapat no 4

hutang ptptn lebih 24 ribu

kalau kahwin nak anak 4

di benarkan kahwin 4


kenapa aku tulis aku tak pasti tapi selama 4 tahun aku kat upsi, apa yg aku dapat dan sumbangkan? apakah aku masih ditakuk lama atau sebaliknya. Entahlah. No atau masa tidak penting, yang penting usaha kita selamat 4 tahun ini, apa yang aku dapat dan apa yang akan aku sumbangkan hasil 4 tahun aku mengembara.. betul ke apa yang aku tulis ni... SELAMAT BERAMAL.

4 comments:

  1. Salam...
    mmg byk le kaitan no 4 ngan kau..
    no 4 yg terakhir 2 mcm ade potensi jek... haha

    ReplyDelete
  2. Aku suka no 4. Walaupun dalam kepercayaan orang cina no 4 tu no sial, tapi aku tetap suka no 4 sebab aku suka no 4.

    ReplyDelete
  3. salam.
    zatie ; heehhe..kau doakan aku ye...
    rijal : suka no 4 sebab suka no 4.. cam ne tu..heheh

    ReplyDelete