Tuesday, July 28, 2009

KeberKatan dlm Ujian...

Salam..

baru nak tidur, tiba2 dengar pengumuman semua penghuni KHAR di kuarantin. semua ni di sebabkan H1N1. bukan setakat KHAR dan KUO, bahkan dengarnya semua Kolej kat UPSI dikuarantin. sungguh kuat pengaruh H1N1 kepada manusia. kenapa perkara ni berlaku? hanya Allah yg tahu. ini mugkin ujian utk hamba-Nya yg tabah dan sabar. setahu aku setakat ni dah 3 org mati di Malaysia. yg pelik Kerajaan masih tidak menampakkan keseriusannya. mybe kerajaan buat kerja "senyap2" kot. aku doakan semua selamat. aku risau kat famly di kampung.

aku lampirkan wallpaper di atas ni utk kita fikir2 sama. H1N1 melanda negara ketika umat islam menyambut rejab. kini dah masuk Syaaban dan ia tiba jua ke UPSI. Fikirkanlah sahabat semua. Semua yg berlaku merupakan kesempatan utk kita memperbaiki diri..

Disini aku lampirkan gaya seorg yg dalam ketakutan akibat H1N1. hehhhehe.... jadikan gambar ini sebagai rujukan utk menjaga keselamatan semasa musim H1N1. kita disaran berjaga2. bahaya berada dimana2 jua..

ini adalah contoh kupon makan yg d bagi oleh pihak UPSI kepada semua mangsa H1N1. Thanks UPSI walapun makanan tak cukup


bersyukurlah mana yg ada. yg penting semua selamat. JOM makan

No comments:

Post a Comment