Thursday, July 30, 2009

TahniAh utk AKU

Salam..

di sebabkan H1N1, UPSI ditutup bermula 29/7 hingga 9/8. maka aku dapatlah pulang ke rumah. berita penutupan UPSI aku tahu dari MPP. lepas tahu terus g cari tiket. tapi malang nasib ku, sistem down kat kaunter SKS.. namu aku berjaya juga balik awal.. sebenarnya 29 hrbulan tarikh yg amat penting pada aku. nak tahu kenapa? sebab aku lahir pada tarikh tu.. lepas asar. huhuhu. UPSI cuti sebab H1N! dan hari lahir aku.. aku gembira sangat masa balik umah semalam kerna aku balik dgn org yg aku suka.. mak ayah tak tahu pun aku balik dgn dia.. terima kasih kerna sudi balik sama..hehehehh... benda tak dirancang kalau jadi mmg gembira sangat..

Umur aku dah 23 tahun.. kejap je masa berlalu. Banyak perkara yg berlaku. di sini aku letak gambar aku sebagi kenang-kenangan.. harap lepas ni ada gambar aku kahwin pula.. heheheh.. gatal nak kahwin tapi calon pun takde. duit jgn cerita, langsung takde.. semoga aku di kesihatan dan dipermudahkan setiap urusan..

masa umur 6 bulan

tingkatan 6

sekarang- 2009

daripada ketiga2 gambar, terdapat berbezaan kerata. aku semakin sihat dan besar.. hehehe..
oklah.. nak g lepak2 dgn famly.. selamat malam .. wassalam.

No comments:

Post a Comment