Monday, November 30, 2009

SelaMat Hari Raya Eduladha...


Salam...

Di sini aku ingin mengucapkan selamat hari raya eduladha kepada mak ayah, kawan2, awek2 dan adik2 semua. Raya jgn nakal2 ye. Jaga kesihatan dan keselamatan... Nasib baik dapat raya kat umah. Mananya tak , masa nak balik hari tu, tiket habis. Biasalah ingat kerja je. Nasib baik aku ini tak tahu malu. Apa lagi, aku mengendeng kat bus2 yang ada. Akhirnya dapat juga balik. hehehh.. Kepada yang menunaikan haji, aku doakan semuanya selamat dan semoga dapat haji mabrur.. oklah... Wassalam..

#boring rasanya, tak tahu nak buat pe.. ak n azwa asyik dengki aku je..
hehehh..jom layan musang berjanggut..

4 comments:

  1. Boring? Tidur jelah

    Takpun
    "Ambil wuduk, baca Quran..!"-dialog Ketika Cinta Bertasbih

    Insya Allah, hilang rasa bosan

    ReplyDelete
  2. hurmm bla masa aku nk jelez dgn kau.. hurmm x hingin la wei.. hahahaa

    syahir.. ko ada awek ke??
    aku tgok ko ni je desperated lelebih..
    hahahahaha...

    ReplyDelete
  3. Salam...
    pemuda agama : thanks.. hehehe
    Awangku : heheh.. tu kelebihan aku. ada atau tidak kita je yg tahu..uhuhuh

    ReplyDelete