Friday, August 21, 2009

Ku MengHarap-kan RamaDhan kali ini lebih makna..


salam..

Insyallah esok umat Islam akan mula berpose. Samalah dgn aku. Insyallah panjang umur utk ramadhan kali ini. Bagi aku ramadhan kali ini amat lain. Entahlah. Rasa sedih n sayup je. Termasuklah sekarang. Apakah kerna aku banyak dosa. Ya Allah ampunkan aku. Bimbinglah aku ke jalan yang kau redhai. Aku baru baik deman. Nasib baik deman biasa. Takut2 H1N1. Tahun ini rasanya banyak puasa kat kolej dgn kawan. Entahlah esok nak sahur apa.. layan je. Puasa tahun ini, aku free. Dua tahun sebelum ini JMK. So agak banyak kerja. Kerja menyiapkan tempat utk solat terawih n program2 bulan puasa. Tahun ini tak. Cos dah tak jadi JMk. Heheh..


Rindu masa jadi JMk. Banyak perkara yang aku buat utk kawan2. Kepuasan yang teramat. Utk sahabat semua, gunakanlah ramadhan kali ini dengan sebaik mungkin. Dekatkanlah diri dgn Allah. Sama aku . Antara azam tahun ini ialah :


  1. solat terawih cukup sebulan..
  2. khatam Quran
  3. kuruskan badan. Hehehe.
  4. membaiki diri yang rosak ini.


Itu antara azam aku. Semoga aku berjaya. Doakan ye. Seminggu lepas raya, akak ngah nak khwin. Semoga dia bahagia dunia akhirat. Jelesnya. Aku nak khwin juga. Hahahh.. tapi calon pun takde. Sapalah nak aku. Tahun ini last kat UPSI. Insyallah tahun depan start praktikum. Tahun dpan entah pose kat mana. Malam ini rasa sedih je. Sedih kerana diuji dengan hati. Hanya Allah yang lebih mengetahui. Ada hikmat ujian ini. Oklah. Nak tidur, dah ngantuk. Tidur agar lupa pada si dia.. rindu kat insane bernama wanita.


* rasa nak deman semula. heheh.. tadi main hujan..


No comments:

Post a Comment