Tuesday, October 20, 2009

Ahli KeLuarGa berTambah Lagi...

Salam..



Alhamdulilah. Kak long selamat melahirkan baby baru. Baby tu lelaki. Beratnya 3.3 kg. Emak kata agak besar baby tu. Aku cukup gembira. Sekarang aku dah ada 2 anak sedara. Dua2 lelaki, so boleh jadi kawan sepermainan. heheh. Nama anak sedara aku yang pertama Aisy Wafy. Yang baru ni IMAN WAEZ BIN LUKMAN. Mula2 aku pelik juga dengar namanya. Biasalah agak asing tapi aku percaya namanya sesuai dengannya. Biasalah emak ayah weaz kan pandai bahasa arab. untung2 orng yang pandai bahasa arab ni. Nanti aku nak bagi nama apa yek kat anak?.. Waez selamat dilahirkan pada pukul 9.58 pagi, Isnin 12 .10. 2009. Aku doakan Waez cepat besar dan menjadi anak yang soleh. Nanti kita main2 sama2 ye..

Dengan kelahiran waez, famly aku makin besar. Sekarang dah12 orang. Baru 3 minggu lepas tambah abg ngah. Sekarang tambah waez pula. Semoga bertambah makmur dan bahagia serta sejahtera semuanya. Di bawah ni gambar terbaru akak n abg ngah. Semakin bahagia dan bertambah ceria mereka.. oklah.. Wassalam

.

No comments:

Post a Comment